آجر نسوز نما

در آجر نسوز نما، پایه اصلی تولید آجر از خاک نسوز و سنگ نسوز می‌باشد و طی فرآیند خاصی به آجر نسوز نما تبدیل می گردد. به دلیل بالا بودن درصد آهن و سیلیس موجود در خاک نسوز و سنگ نسوز، این محصول از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. آجر نسوز نما به دلیل عایق بودن (عایق رطوبت، گرما و سرما، صوت) با انواع آب و هوا سازگار است.

ابعاد

آجر نسوز نما در این ابعاد عرضه می‌گردد (کلیه ابعاد به سانتیمتر است): ۵۰*۱۰ – ۳۱*۷ – ۲۶*۶٫۵ – ۲۶*۵٫۵ – ۲۰*۲۰ – ۱۰*۱۰

قیمت

به دلیل شرایط بازار جهت اطلاع از قیمت آجر نسوز با ما تماس بگیرید.

تصاویر

آجر نما نسوز انگلیسی تیرهآجر نما نسوز انگلیسی رندومآجر نما نسوز انگلیسی رندوم

آجر نسوز نما آجر نسوز نما شاموتی

آجر نسوز سفید

آجر نسوز نما سفید

آجر نسوز شاموتی

یکی از انواع آجر نسوز، آجر شاموتی است که از اکسید سیلیسیوم و اکسید آلومینیوم ساخته می‌شود. این آجر دارای کاربردهای گسترده‌ای است و انواع مختلفی از آن وجود دارد.

ماده اصلی آجر شاموتی، خاک رس است. بخشی از خاک رس تحت عملیات پیش‌پخت قرار می‌گیرد. این کار در کوره‌ها صورت می‌گیرد. محصول این فرایند شاموت است که خرد و دانه‌بندی می‌شود. شاموت دانه‌بندی شده، سپس با مقدار مناسبی رس و آب مخلوط می‌شود. مراحل بعدی عبارتند از شکل‌دهی، خشک کردن و پختن. پخت آجر شاموتی معمولاً در دمای ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد در کوره تونلی صورت می‌گیرد. (منبع: ویکی پدیا)

آجر نسوز شاموتی

آجر نسوز شاموتی

با استفاده از انواع آجرنسوز نما می‌توان این اطمینان را داشت که نمای ساختمان تا چندین سال، ثبات و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. انواع آجرنسوز نما به رنگ های قرمز اخرایی، قهوه ای تیره، مشکی، سفید کدر و سبز در بازار موجود هستند. این نوع آجرنما دارای رنگ ثابت بوده و در برابر رطوبت و مواد شیمیایی و یا درجه حرارت های بسیار بالا، مقاوم می باشند. اگر از آجرنسوز نما در نمای بیرون ساختمان استفاده شود، به هیچ عنوان دچار شوره زدگی یا رنگ پریدگی نخواهد شد. تعداد، نوع و رنگ آجرنما و آجرنسوز نما به نظر مجری ساختمانی بستگی دارد.

مهم ترین عاملی که در خرید آجر برای ساختمان اهمیت دارد، نوع کاربری آن و بودجه مورد تعیین شده برای این کار است. آجرنما اصفهان خوش نما صفاهان با داشتن کادری مجرب با داشتن سال ها تجربه در زمینه تأمین انواع آجرنما و آجرنسوز نما می توانند شما را در انتخاب و خرید انواع آجر راهنمایی کنند. این مجموعه می تواند مصالح مورد نیاز شما را با قیمت های مناسب برای شما فرآهم نماید. ایمنی و زیبایی نمای ساختمان خود را با آجرنسوز نما چند برابر کنید.

Comments are closed.